Re: Komputer zakloca LCD

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Tue 18 Nov 2008 - 00:08:34 MET

> A bardziej do rzeczy, podejrzewam, że monitor podłączony nie po DVI,
> tylko zwykłym kablem VGA, zgadłem? I to jeszcze pewnie bez sensownego
> ekranowania (takie ostatnio koszmarne kable dają do tych monitorów, że
> zgroza).
> Spróbuj podmienić kabel na lepszy i sprawdź czy pomoże.

Nie zgadles. Monitor jest podpiety po kablu DVI-I. Kabel jest gruby i ma
blok kondensatorow ( te "baniaczki") na obu koncach. Kabel jest oryginalny w
komplecie od monitora (EIZO S2231W) - wiec nie sadze by byl kiepski (moge
sprawdzic jeszcze inny kabel wrazie czego). Troche inaczej ulozylem kable za
obudowa i faktycznie zaklocenia nieco sie zmniejszyly - pewno stworzyla sie
petla indukcyjna.