Re: warto dołożyć 512?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 17 Nov 2008 - 13:33:24 MET

"marfi" gflvdq$qga$1@news.onet.pl

> Inaczej: wyraźnie zauważalne jest włączenie pliku wymiany po długim okresie pracy z wyłączonym plikiem wymiany :)

> Szczególnie widać to w jednym miejscu - gdy zminimalizujesz aplikację na dłuższy okres czasu, jej przywrócenie bez pliku wymiany
> odbywa się natychmiast, z plikiem wymiany czas przywracania jest mniej więcej "proporcjonalny" do ilości używanej przez program
> pamięci i czasu przez jaki był zminimalizowany.

Z powyższym nie będę się sprzeczał, bo potwierdza to, co ja piszę -- nie
spada nic do tego pliku, gdy tego pliku nie ma. Czas swapowania zerowy nie
jest, ale jeśli RAMki nie brakuje (a tylko wówczas można rezygnować z pliku
wymiany) to swapowanie nie jest uciążliwe.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'