Re: Czy warto? Profesionalny niegdyś monitor 24" SONY GDM-FW900 - CRT

Autor: Pawel \ <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Mon 17 Nov 2008 - 12:37:40 MET

Powitanko,

> Jedyne co mnie zastanawia to to jak monitor sprawuje sie w praktyce,
> mial ktos z nim doczynienia?

Mam od 10 lat sony multiscan 420GS, 19" i bardzo sobie chwale (i pomyslec,
ze wtedy kosztowal ponad 3kzl, a teraz...;-)). Jak bede mial przyplyw
gotowki, to moze zmienie na jakiegos LCD 24", ale narazie jest ok. Ja bym
jednak pojechal obejrzec ten monitor i ew. kupic, podobnej klasy LCD
bedzie sie zaczynal od 6kzl (odwzorowanie kolorow), a podobnej
rozdzielczosci - az sie boje pomyslec. Ogolnie sprzet dla profesjonalistow
"by sony" jest OK, a dla amatorow robia tandete.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)