Re: Czy warto? Profesionalny niegdyś monitor 24" SONY GDM-FW900 - CRT

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Mon 17 Nov 2008 - 07:50:18 MET

Użytkownik "vcore" <mail@vcore.pl> napisał w wiadomości
news:gfquj1$cn7$2@news.motzarella.org...
> Jest wielki i ciezki jak szafa, ale podobno kilka lat temu był najlepszy
> Aktualnie kosztuje 800zł, czyli tyle co sredniej jakosci matryca LCD 22"
> Pytanie czy za takie pieniadze warto? jak jest z jakoscią obrazu/kolorów?

A skąd mamy wiedzieć, trzeba zobaczyć. :-)
 Może ma wypalony kineskop, blade kolorki, brak balansu bieli, brak
zbieżności i ostrości. Ciężko się reguluje ten monitor bo nie ma klasycznego
trybu serwisowego tylko specjalny program i kartę serwisową dostępną w
serwisach SONY. Poza tym mam w domu TV sony 25", co prawda ma 18 lat, ale
psuł się wielokrotnie (bolączka chyba wszytskich soniaków to zimne luty).
A i widoczny obraz to "tylko" 22,5". :-)