Re: Czy warto? Profesionalny niegdyś monitor 24" SONY GDM-FW900 - CRT

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Mon 17 Nov 2008 - 16:49:20 MET

Użytkownik "vcore" <mail@vcore.pl> napisał w wiadomości
news:gfquj1$cn7$2@news.motzarella.org...
> Jest wielki i ciezki jak szafa, ale podobno kilka lat temu był najlepszy
> Aktualnie kosztuje 800zł, czyli tyle co sredniej jakosci matryca LCD 22"
> Pytanie czy za takie pieniadze warto? jak jest z jakoscią obrazu/kolorów?
> Napewno niema porownania z nowymi monitorami Eizo, ale jako pierwszy
> porządny monitor byłby chyba odpowiedni link do aukcji:
> http://allegro.pl/show_item.php?item=481380099
> Osobiscie jestem zdania ze lepiej kupic starszego mercedesa niż nowe
> plastikowe auto z dalekiego wschodu :)
>
> w kazdym razie:
> [...]
Wszystkie "plaskie" SONY robione na FDtrinitron to nieporozumienie - te
kineskopy maja trwalosc w najlepszym razie
3-4 lat w odroznieniu do starych "cietych z beczki" konstrukcji klasycznego
trinitrona ktore akurat w wykonaniu monitorowym byly niezawodne i
dlugowieczne.
No moze qale akurat tobie trafi sie ta perelka :) ,spytaj sie sprzedajacego
czy w razie jak cos bedzie nie tak to wezmie na siebie niebagatelne w tym
przypadku koszty przesylki .

pzdr