Re: Acer extensa i blueconnect e630

Autor: Tmek <golf1410wywal_at_op.pl>
Data: Sun 16 Nov 2008 - 19:35:19 MET

Dla potomnych.
Sytuacja znalazla rozwiazanie.

Okazalo sie ze karta modemu dziala jezeli nie jest wsadzona do konca
gniazda. Milimetr przed koncem i wyczuwalnym oporem dziala, dopchnieta znika
z systemu.

Pomoglo przyklejenie milimetrowych dystansow na koncu karty modemu. Dlaczego
tak jest nie wiem, gdyby gniazdo bylo obluzowane elektrycznie samo
dopchniecie mogloby powodowac ta sytuacje, jednak karta z dystansem rowniez
dopchnieta dziala prawidlowo.
Czyzby wiec cos w samym gniezdzie w karcie? Zbyt dlugie piny? Nie wiem.
Grunt ze dziala juz bez problemow.

Pozdro
Tmek