Acer extensa i blueconnect e630

Autor: Tmek <golf1410wywal_at_op.pl>
Data: Sat 15 Nov 2008 - 00:57:15 MET

Witam.

Mam pytanie odnosnie takiego zestawu, a raczej skierowane jest ono do kogos
kto sie z tym spotkal, uzywa i moglby potwierdzic czy wszysko u niego dziala
ok.

Chodzi o laptopa acer extensa 5220 i karte blueconnecta Huawei e630.
Za diabla nie moge uruchomic takiego zestawu. Nie chodzi tu o sterowniki,
ani system.
To juz przerabialem obficie. Soft karty tez byl uaktualniany, bios w kompie
tez najnowszy. Przejscia z vista i xp, sterowniki od ery i producenta.
System nowy i czysty.

Objawy sa takie, ze karta wsadzona do laptopa najczesciej nie daje znaku
zycia - nie miga dioda na dzien dobry. Raz udalo mi sie ja uruchomic,
zainstalowala sie ok, zadzialala, polaczyla i dzialala. Godzine pozniej juz
nie chciala dzialac, mignela na poczatku, coz zaczelo laczyc i zresetowala
kompa z blue screenem. Od tego momentu nie chce sie zglosic, nie ma zadnej
reakcji przy wsunieciu. Czyli podobnie jak przed zaskoczeniem.

Niby karta, ale... Na innych laptopach - dellach - smiga. Miga, przy
wsadzeniu, laczy wszystko jest ok. W acerze cisza. (Co ciekawe w jednym
dellu w jednym slocie tez nie ma zadnej reakcji. W drugim slocie wszystko
jest ok)

Niby gniazdo w kompie, ale... Inna karta (zwykly modem 56) wsadzona w to
gniazdo w acerze zglasza sie i dziala od razu.

Na elektodzie gosc ma problem tez z acerem i tunerem tv. Tlumaczone jest to
przez duzy pobor pradu przez karte i komp odcina zasialnie (albo odcina
bezpiecznik).
Wg dokumentacji karta moze ciagnac 750mA, wg specyfikacji ogolnej standardu
PCMCIA moze tyle dawac, choc to wartosc graniczna.

Wiec nie wiem teraz czy to laptop wlaniety czy jest to przypadlosc tego
modelu. Na innych przeciez szystko smiga.
Ma ktos acera i uzywa w nim takiej kary i moglby ewntualnie
potwierdzic/zaprzeczyc czy u niego to dziala?

Jest na to moze jakis inny sposob?

pozdro
Tmek