Re: [OT] Re: PC < 50W ?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sun 16 Nov 2008 - 19:09:48 MET

Gargamel pisze:
> Nieee no, jestem pod wrażeniem. Może się czepiam, ale na czym polega to
> "prawie"? Na dodatkowym wentylatorze na tylej ścianie obudowy?
> ps.: Bo jak dla mnie to jest chłodzenie pasywne bez "prawie" :P...
No uznałem, że jak komputer posiada _jakikolwiek_ wentylator, to nie
jest czysto pasywne chłodzenie. Wiatrak w zasilaczu (akasa 12cm) kręci
się zależnie od temperatury ~400-700rpm, ten z tyłu arcic 9pwm ciągle
idzie na najniższych obrotach ~600 by zapewnić przewiew przez całą
obudowę. Razem i tak najgłośniejszy jest dysk twardy (oraz czytnik dvd
gdy rozpędzi płytę)