Re: iinstalacja 3-go HD

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 16 Nov 2008 - 19:05:44 MET

Dnia 16.11.2008, p47 napisał(a):

> Poczytałem literature na ten temat, a potem wypróbowałem i juz wiem, że źle
> mi radziliście..

No to teraz podłącz jak radziliśmy i zrób test - różnicy żadnej nie
zauważysz. :D
A zysk z podłączenia jak radziliśmy jest taki, że nie trzeba grzebać w
"budzie" przy zmianie firmware napędu optycznego.

> Należy w opisywanej sytuacji ustawić HDD jako master, ale zworki ustawic w
> pozycji "master with non ATA-compatibile device".

A to, to już powinieneś sobie sam sprawdzić w instrukcji do Twojego dysku.
Nie każdy dysk ma tę zworę i nikt z nas nie jest prorokiem by wiedzieć, że
Twój taką posiada (nie podałeś nawet jego producenta).
Podane przez nas rozwiązanie działa zawsze (no w 99,999%).

No ale najważniejsze, że problem rozwiązałeś.

BTW. Co to za "literatura"? CHIP, KŚ? ;D
PB, NMSP.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/