Re: Czy nie ufajncze proca

Autor: Latet <xxx_at_spam.pl>
Data: Sun 16 Nov 2008 - 11:10:25 MET

> temp. odczytywane przez pc probe II wiec wydaje mi sie ze jest ok

Lepiej podaj odczyty z Core Temp (od wersji 0.99.3 pokazuje prawidłową temp.
rdzeni dla procków serii E8xxx - wcześniej zawyżał o 5 C).

> co do stabilnosci to katowalem go benchmarkami ale nie permanentnym strem na
> pare godzin.

Zapuść test PRIME95 na dobę. Jeśli to przejdzie - śpisz spokojnie.

Natomiast otwarte pozostaje pytanie - czy zbyt wysokie napięcie może być
szkodliwe dla CPU nawet wtedy, gdy temp. nie jest za wysoka, a stabilność jest
idealna. Ja odpowiedzi nie znam.

latet