Re: Czy nie ufajncze proca

Autor: pikolo <pikolo_at_send.pl>
Data: Sat 15 Nov 2008 - 23:33:27 MET

> kurde ładnie go wykręciłeś, napięcie jest dopuszczalne, temp też w normie
> jeżeli jest zczytana dobrze, a jesteś pewien że jest stabilny ?

tez jestem zdziwiony bo proc nie wybirany tylko losow z polki....
moze wazne jest to ze plyta asusa z 16-fazowym zasilaniem
temp. odczytywane przez pc probe II wiec wydaje mi sie ze jest ok
co do stabilnosci to katowalem go benchmarkami ale nie permanentnym strem na
pare godzin.
Powiem szczerze ze taka moc obliczeniowa wystarczy mi na nadchodzacych kilka
lat i bedzie raczej nie do pobicia przez nadchodzace proce.