Re: plyty glowne zlacze ISA

Autor: radxcell <sp____ks_at_o2.pl>
Data: Sun 16 Nov 2008 - 09:13:39 MET

*Michal Lukasik* wrote in <news:csedecf9cf8e$.dlg@smutas.org>:
> 965+ICH8 się łapie? O niczym nowszym na razie nie słyszałem.
> np. http://www.adek.com/PDF/MB-P4BWA.pdf

ladne, dzieki.
nie mam pojecia o chipsetach, ale widze, ze wspiera c2d, wiec chyba
najrozsadniejszy w tej chwili procek.

gdybym chcial w to wlozyc wlasnie c2d i uzyskac maksymalna wydajnosc, wystarczy
wziac z polki c2d o najwyzszym numerku, czy sa jakies serie, ktore sa
szczegolnie polecane?

szkoda ze producenci "egzotyczni" bo trudno bedzie pewnie zebrac opinie o
stabilnosci tych rozwiazan.

pozdr, rdx