Re: MX Revolution i pokrewne

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 15 Nov 2008 - 23:58:33 MET

Dnia 15.11.2008, o godzinie 23.34.49, na pl.comp.pecet, GLaF napisał(a):

> Mają. Śledziłem kiedyś forum Logitecha i to jest chyba najczęstrza
> mechaniczna usterka tej myszki po dłuższym używaniu. Podejrzewam, że teraz
> już tą gumkę przyklejają. W końcu to ich flagowy produkt.

Ja tą myszkę mam od dwóch czy trzech miesięcy. Nówka sztuka, nieśmigana
prosto z zapieczętowanego pudełka. Dostałem za grosze od znajomego
pracującego w dystrybucji Logitecha. Pisałem, że gwarancji nie ma, ale
pewnie gdybym mu ją oddał to dostałbym nową - tyle, że zawsze mnie korci,
żeby zaglądać do środka. :) No i jak zajrzałem to już odwrotu nie było. :)

> Tzn. można to zrobić bez rozkręcania myszki?

Tak. Wystarczy przeciąć tą gumkę (nożyczkami do paznokci czy nożykiem do
wykładzin albo czymś równie ostrym) a potem przyklejać po trochu (ale jako
całość a nie w częściach oczywiście) kropelką czy innym superglue do
metalowego kółka. Pozostałą część gumki ładnie odciąć. Dokleić, a resztę
gumki wypieprzyć do śmietnika. Całość pracy to najwyżej minuta.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*