Re: PC < 50W ?

Autor: CeBeR <precz_z_sekcijanstwem_at_gazeta.pl>
Data: Sat 15 Nov 2008 - 10:57:37 MET

BartekK pisze:

> akurat taki zasilacz wsadziłem - po prostu taki miałem, lepszy porządny
> niewykorzystany i cichy 550W niż wyjący wentylatorkiem 350W noname który
> nie wiadomo jaką ma moc realną i stabilność...

Z jednej strony tak, z drugiej - maksymalną sprawność współczesne
zasilacze uzyskują około 50% obciążenia, a poniżej 20% dramatycznie
spada. Twój komputer nawet pod obciążeniem ciągnie mniej niż te 20%,
więc pewnie lepiej byłoby wsadzić dobrą 350 (np. fortrona GLN), albo
jakiś jeszcze mniejszy, z tym że chyba bardzo ciężko coś takiego dostać
(poza PicoPSU, który nie dość że drogi, to jeszcze potrzebuje źródła +12V).