Re: Uszkodzone dyski - jak odzyskać dane?

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Sat 15 Nov 2008 - 09:17:58 MET

Użytkownik "miok" <michal.r90@gmail.com> napisał w wiadomości
>Stracone wszystkie zdjęcia,dane itp (nikt nie robił kopii zapasowej),
>ciotka płacz i lament i oczywiście do mnie:( Niestety nic nie
>wskórałem, więc proszę osoby o większej wiedzy o pomoc.

Powiedz ciotce, że dane dzielimy na ważne i nieważne. Te które nie mają
kopii zapasowej są nieważne.

To tak na pocieszenie. :-)

Ściągnij sobie obraz płyty iso Hirens Boot Disk.
Tam jest sporo softu i można z niej zabootować. Ale jak mówili poprzednicy
podstawa to zrobić kopię dysku na drugi czysty dysk sektor po sektorze i
dopiero na tym drugim dysku sobie testować. :-)