Re: po włączeniu komp zatrzymuje się na biosie

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 14 Nov 2008 - 18:10:55 MET

Użytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał w
wiadomości news:gfkagc$f7a$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> In news:gfk4r5$aof$1@news.onet.pl, *Leszek* wrote:
> Po koleji to moze nie ale po kolei to wskazane. Czy uwazasz ze zaden
> hardware nie mogl sie zepsuc? Odlaczanie po kolei pozwoli ustalic ktory
> jest podejrzany. Zmiany sprzetowe nie maja nic do tego ze cos (kosc
> pamieci, cdrom) mogly sie po prostu zepsuc, spalic, moglo nastapic
> przepiecie.

Ale i tak nic to by nie dało, bo na razie ten czarny ekran występuje nie za
każdym razem, ale co kilka dni, a komputer uruchamiam kilka razy dziennie. A
jeśli jakiś podzespół uległ uszkodzeniu, to czy nie byłoby objaw tej usterki
w Windowsie? Jak napisałem jedyną oznaką jest zatrzymanie BIOS-u (czarny
ekran zamiast dalszego przechodzenia przez BIOS).