Re: po włączeniu komp zatrzymuje się na biosie

Autor: darnok <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl_at_anty.spam.ch>
Data: Fri 14 Nov 2008 - 17:52:53 MET

In news:gfk4r5$aof$1@news.onet.pl, *Leszek* wrote:

> Na pewno nie będę odpinał po koleji, bo ostatnią modyfikację w
> sprzęcie robiłem wiele miesięcy temu i po niej nie było żadnych
> problemów do wystąpienia opisanej sytuacji po raz pierwszy jakieś dwa
> tygodnie temu.

Po koleji to moze nie ale po kolei to wskazane. Czy uwazasz ze zaden
hardware nie mogl sie zepsuc? Odlaczanie po kolei pozwoli ustalic ktory jest
podejrzany. Zmiany sprzetowe nie maja nic do tego ze cos (kosc pamieci,
cdrom) mogly sie po prostu zepsuc, spalic, moglo nastapic przepiecie.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."