Re: warto dołożyć 512?

Autor: .B:artek. <maila_at_nie.ma.i.nie.bylo.pl>
Data: Fri 14 Nov 2008 - 11:33:03 MET

identyfikator: 20040501 wyskrobał(a):
> czy Ktoś tu dokładał do systemu z Windowsem XP kolejne
> 512MB ramu? (aktualnie mam 512MB) warto czy nie warto?
> coś się zmieni?

Potwierdzam - warto. Testowane osobiście na dwóch osobistych komputerach.
Generalnie, mniej się wszystko muli, bo system rzadziej korzysta z pliku
wymiany na dysku. W efekcie programy chodzą szybciej w codziennym
użytkowaniu. Być może nawet różnica uzyskana w ten sposób jest lepiej
dostrzegalna niż sama wymiana procka na szybszy (w pewnych granicach
oczywiście z tą wymianą procka).

--
.B:artek.