Re: warto dołożyć 512?

Autor: bagno <bagno_at_o2.pl>
Data: Fri 14 Nov 2008 - 07:24:10 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:gfihta$43$1@inews.gazeta.pl...

> "identyfikator: 20040501" gficlr$fug$1@news.onet.pl

> Sam XP chodzi bez kłopotów na 128 MiB. :)

Jasne. Bez klopotow. Mialem nieszczescie przez tydzien czegos takiego uzywac
i nie nadaje sie to do niczego.

> Ponoć nawet na 64 MiB.
>
> Do obróbki grafiki zawsze mało, a do większości zadań 256 MiB to aż nadto.

Moze jezeli wiekszosc zadan to saper i kalkulator. Jezeli chcesz uzywac
internet explorer,
outlook, jakas przegladarka zdjec, gadu gadu, skype (niekoniecznie nawet
wszystko naraz)
to juz jest za malo. A jak przypadkiem wlaczy sie cos wiecej to juz jest
koszmar. Chyba, ze
ktos lubi na wszystko czekac. Wiadomo, ze dolozenie pamieci nie jest
rozwiazaniem wszystkich
mozliwych problemow ale jest to zwykla pierwsza rzecz ktora moze poprawic
komfort pracy.
Zwlaszcza jak ma sie 256 lub mniej.