prośba o ocene zestawu

Autor: Jurek <jurek.grupy_at_op.pl>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 23:41:33 MET

Potrzebuje komputer do amatorskiej obróbki zdjęc. Myślę o czymś takim:
1. płyta główna: gigabyte ga p35 s3g (moge mieć za 100 zł...)
2. procesor Intel E7300 /7400
3., dysk twardy: samsung 7200
4. grafika: cos na ATi, tylko co do 200 -400 zł
5. pamięci:
 GEIL DDR2 4096 MB / 800 (2 x 2048 MB), EVO, CL4 /4-4-4-12 (może jakies
szybsze ?)
6. OS win XP pro 32 bit /mam!!!!/

Który (Poza dyskiem)z wyżej wymienionych podzespołów ma najbardziej znaczący
wpływ na wydajnośc w opisanym zastosowaniu ?) przypuszczam , że dysk,może
pamięci /procesor ? gdzi edołożyć, gdzie zaoszczędzić Zakłądam, że za jakiś
czas bęe chciał ten komputer troche podkręcić, bo w to, ze go zmodernizuje
przestałem wierzyć: kilka razy tak zakładąłem, a zwasze kupić trzeb abyło nowy ;
(?