Re: Jaki wybrać dysk?

Autor: jQ <jQ_at_spam.eu>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 19:39:54 MET

Użytkownik "CeBeR" <precz_z_sekcijanstwem@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:gfetvo$oq4$1@inews.gazeta.pl...

> Szczerze mówiąc także mnie jedynym dyskiem który padł był Seagate Medalist
> 2.1GB.
Najlepszym dyskiem, jaki kiedykolwiek miałem, jesli chodzi o niezawodność, był
Quantum Fireball 4,3 GB. Nosięłm go w plecaku do kumpli (kieszeń na dysk
kosztowała wówczas majątek, jak na studencką kieszeń, a o pendrive czy
nagrywarce pomarzyć można było). I nic mu nie było. W tym samym czasie siostra
użytkowała jakiegos Seagate - wolny, głośny, co chwilę coś w nim stukało.
Natomiast nigdy nie zaliczyłem czegoś takiego jak badsector. Zawsze pad dysku u
mnie wyglądał tak samo - zmęczenie głowicy, stuknięcie jej o powierzchnię dysku
i koniec. Tylko z Fujitsu, które kiedys miałem była śmieszniejsza sprawa, bo jak
się później dowiedziałem, ca ła seria miała problemy z kalibracją, tak, ze
głowica chodziła jakoś "po elipsie"