Re: Dysk pada ?

Autor: jQ <jzysnarski_at_gmail.com>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 14:01:37 MET

On 12 Lis, 12:46, Brodi <madma...@ilovespam.interia.pl> wrote:
> jQ pisze:> Mam dysk WD 120 GB, ma on jakieś 5 lat. Dotychczas zero problemów. Ze 2

> to zasilacze juz wyszły z mody ?
> czy dysk się całkiem wyłacza i po chwili słychać jak się znowu talerz
> rozpędza czy tylko stuka ? jak stuka to raczej dysk do wymiany, jak się
> wyłacza to może być zasilacz ewentualnie molex zardzewiał :]

To było coś takiego, że rozpędzał się, próbował chyba znaleźć
bootsector. Po czym było stuknięcie, wyhamowanie i ponowna próba
rozpędzenia. Po kilku takich próbach pojawił się komunikat błędu.

Tak BTW, to co obecnie lepiej kupić, jesli chodzi o dyski z 32 MB
Cache - Seagate czy WD Caviar Black? Jak do tej pory to jedynie
opisywany Caviar, no i wcześniej Quantum Fireball wytrzymały więcej
niż 3 lata. Seagate miałem raz albo 2 razy, i za każdym razem padały w
najmniej spodziewanym momencie, po jakimś roku czasu, nie więcej. No i
były głośne. Czy coś się w tej kwestii zmieniło?