Re: Jaka grafika <=50W

Autor: M <M_at_devil.ru>
Data: Mon 10 Nov 2008 - 13:49:24 MET

> Powiem tak - moja po przejsciu na pasywne zmniejszyla go minimalnie
> (kwestia wiatraczka chyba). 9600GSO Sonic.

chodzi o taktowanie, gdzieś wyczytałem że grafiki z pasywnym, fabrycznie
bardzo mocno odtaktowują pamięć i gpu po wyjściu z trybu 3D co znacząco
przekłada sie na pobór energii, przykładowo taki 9500GT w 3D ma mieć 550MHz
800MHz a w 2D 200Mhz/100MHz

w standardowych grafikach takie odtaktowanie trzeba by ustawiać ręcznie

gdyby jakiś użytkownik 9500GT albo 9600GT z aktywnym chłodzeniem mógł podać
jakie taktowanie ma w 3D/2D to byłbym wdzięczny

dzięki i pozdrawiam
M<