Re: Slaby zasilacz czy z dyskiem cos nie tak ?

Autor: MariuszH <mariuszh74[_at_>
Data: Sun 09 Nov 2008 - 09:42:13 MET

Użytkownik "Adam Foton" <usun_literki_k_adamkfotok@gmailk.comk> napisał w
wiadomości news:gf513j$74l$1@inews.gazeta.pl...
> Od jakiegos czasu mam problem z uruchomieniem komputera. Po wcisnieciu
> POWER uruchomi sie na chwile (sekundy) i wylacza. Dopiero po kilku probach
> "zaskoczy" i dziala, chociaz dopoki sie nie rozgrzeje na dobre, potrafi
> sporadycznie na chwile przymrozic system.
>
> Podejrzewalem zasilacz - Modecom Feel 350W, z biegiem czasu obserwowalem
> takie zachowania czesciej. Pozyczylem wiec Modecom Feel 300W - slabszy,
> ale nowy, wiec chociaz sprawny.
>
> No i niestety nie udalo mi sie uruchomic komputera.
>
> Zaczalem przepinac osprzet i okazalo sie, ze problemy pojawiaja sie gdy
> [...]

Nie zawsze musi być wina zasilacza. Ja najpierw bym sprawdził sam dysk w
innym komputerze - najlepiej na podobnym do twojego zasilaczu. Jeżeli tam
będzie sprawnie działał to nie będzie to napewno problem z samym dyskiem.
Może jednak dla pewności posprawdzaj też kondensatory na mobo. Zbyt "ciężka"
praca mogła je trochę nadwyrężyć i po dołożeniu dodatkowego HDD nie daje już
rady.
Ewentualnie sprawdź dysk na jakimś innym mocniejszym zasilaczu. Jak będzie
"hulać" to wiadomo co.

Pozdrawiam
MH