Re: Wytrzymalosc laptopow.

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 08 Nov 2008 - 12:27:47 MET

Daniel pisze:
> Zalezy mi glownie zeby konstrukcja byla odporna na codzienne uzywanie.
> Czy plastiki uzywane przez Asusa/Acera nie beda za slabe?

Moje zdanie jest takie, że jeśli zależy Ci na trwałości i jakości
wykonania to zdecydowanie poszukaj czegoś innego (może coś Della? może
HP?). Inna kwestia - w takiej cenie nie licz na solidność i dobre
materiały, sensowne laptopy zaczynają się co najmniej tysiąc złotych wyżej.

--
_PSYLO_       |  http://www.cafepc.pl
Gad: 5563748  |