Wentylator zasilacza CHIEFTEC CFT-560A-12S 560W

Autor: <srb_usenet_at_interia.eu>
Data: Fri 07 Nov 2008 - 22:27:02 MET

Witam wszystkich
Posiadam zasilacz CHIEFTEC CFT-560A-12S 560W. Niestety jest on dość
głośny po dłuższym okresie działania. Wyciągłem go z obudowy i dwie
rzeczy mnie w nim zastanawiają. Dlaczego wentylator (12cm) zamiast
wydmuchiwać powietrze wciąga je do środka obudowy. Inna sprawa jest
taka, że pół wentylatora jest zasłonięte cienką plexą co pewnie nie
wpływa pozytywnie na wydajność wiatraka.

Mam takie pytanie po co coś takiego zrobili? Przerabiał ktoś taki
patent na wiatrak wydmuchujący powietrze z obudowy?

Pozdrawiam