Re: niezawodny dysk zewnetrzny

Autor: Giecze <czechowski_at_post.#skasujto#.pl>
Data: Fri 07 Nov 2008 - 19:51:40 MET

Maciek wrote:

>Chce kupic mozliwie tani i niezawodny dysk zewnetrzny z przeznaczeniem na
>backupy. Polecicie cos? Oczywiscie najwazniejsza jest jakosc, "taniosc"
>jest najmniej istotna.

U mnie świetnie się sprawdza FreeAgent Go (pierwsza ewolucja:
http://weblog.infoworld.com/tcdaily/archives/FreeAgent%20Go%20front.jpg).
Za chwilkę kupię kolejny, i będzie taki sam (tylko większa pojamność).
Kopiuję duże pliki, USB nie jest szybki, ale wystarczający, przez
minutę albo kilka można się zająć czymś innym. Ma dobre oprogramowanie
( m.in. uboższy Acronis Trueimage).

Grzegorz