nowy FS Lifebook piszczy

Autor: Michał Pysz <pysz.michal_at_wp.pl>
Data: Fri 07 Nov 2008 - 18:51:46 MET

Cześć

Zakupiłem kilka dni temu nowego laptopa Fujitsu-Siemens Lifebook S7110 i
generalnie jest ok tylko w trakcie pracy na baterii coś piszczy w
środku, odgłos nie jest związany z dyskiem, taki pisak jak czasem wydaja
jakieś transformatorki czy przetwornice.

Czy serwis w ogóle sie takim czymś zajmie??
Wpływu na samą pracę laptopa to nie ma ale ja nie lubię jak mi się
pojawia jakiś obcy dźwięk i rozprasza w trakcie pracy. Zwłaszcza, że to
nie jest stałe tylko ma jakąś tam modulację nieregularną i czasem nawet
całkiem znika.

Po podłączeniu zasilania też znika.

mp.