Re: procesor a gwarancja

Autor: ble <nienamaila_at_go2.pl>
Data: Wed 05 Nov 2008 - 19:38:51 MET
Message-ID: <gesp7r$26d$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

doom3 wrote:

>
> Użytkownik "ble" <nienamaila@go2.pl> napisał w wiadomości
> news:gesko0$hdv$1@inews.gazeta.pl...
>> Zastanawiam się nad kupnem procesora do laptopa i znalazłem na allegro
>> wersje procesorów OEM czyli bez pudełka i bez gwarancji. Czy gwarancja w
>> ogóle na procesory jest potrzebna? Zepsuł się komuś jakiś. Dodam że
>> różnica
>> w cenie to ponad 500zł więc całkiem sporo.
>
> Co to znaczy bez gwarancji ?
> OEM = 12 miesiecy, tak czy inaczej.
>
> Zreszta, jezeli kupujesz od sklepu i produkt nie ma wad i nie jest
> przeceniony to nawet jezeli wmawiaja Ci, ze nie ma gwarancji to w
> rzeczywistosci musza dac 12 miesiaczna.
>
> Jezeli ktos pisze, ze nie ma gwarancji a jest sklepem to lamie regulamin
> allegro.
> Podaj linka do aukcji... bo 500 zł to nie wiem co to za procek do laptopa
> (8siem rdzeni, czy cena 1 zł ;])
>
> Wbrew Twojemu przekonaniu... procesory psuja sie, jak wszystko co
> elektroniczne.
>
http://allegro.pl/item474576567_intel_core_2_duo_t9600_2_8ghz_1066_6m_oem.html
Received on Wed Nov 5 19:40:04 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 05 Nov 2008 - 19:51:01 MET