Re: procesor a gwarancja

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Wed 05 Nov 2008 - 19:34:43 MET

Użytkownik "ble" <nienamaila@go2.pl> napisał w wiadomości
news:gesko0$hdv$1@inews.gazeta.pl...
> Zastanawiam się nad kupnem procesora do laptopa i znalazłem na allegro
> wersje procesorów OEM czyli bez pudełka i bez gwarancji. Czy gwarancja w
> ogóle na procesory jest potrzebna? Zepsuł się komuś jakiś. Dodam że
> różnica
> w cenie to ponad 500zł więc całkiem sporo.

Co to znaczy bez gwarancji ?
OEM = 12 miesiecy, tak czy inaczej.

Zreszta, jezeli kupujesz od sklepu i produkt nie ma wad i nie jest
przeceniony to nawet jezeli wmawiaja Ci, ze nie ma gwarancji to w
rzeczywistosci musza dac 12 miesiaczna.

Jezeli ktos pisze, ze nie ma gwarancji a jest sklepem to lamie regulamin
allegro.
Podaj linka do aukcji... bo 500 zł to nie wiem co to za procek do laptopa
(8siem rdzeni, czy cena 1 zł ;])

Wbrew Twojemu przekonaniu... procesory psuja sie, jak wszystko co
elektroniczne.

--
doom3