pamięć ECC i współpraca z non-ECC

Autor: STranger <pisz_na_at_berdyczow.pl>
Data: Tue 04 Nov 2008 - 19:13:53 MET

Chciałem rozbudować znajomemu pamięć w komputerze, ale okazało się że ma
już 1 moduł 512MB DDR 400 ECC firmy Kingston. Nie wiem kto mu składał
komputer i zamontował pamięć do serwerów w zwykłym domowym komputerze,
ale taki jest stan faktyczny. Problem jest, bo pamięć ECC jest trudno
dostępna i droższa.
Pytanie jest następujące:
Czy po wyłączeniu w BIOS funkcji ECC ( o ile to możliwe) moduł ECC
będzie współpracować zgodnie z nowym modułem DDR 400 non-ECC?
(Pomijając sens ekonomiczny takiego mieszania)
Czy oba typy pamięci mogą pracować razem i pod jakim warunkiem?

--
pozdrawiam
STranger