desktop HP (xw4400) i ultradzwieki

Autor: ZZ <precz_ze_spamem_at_onet.pl>
Data: Mon 03 Nov 2008 - 17:12:38 MET

od 2 tygodni przyszlo mi pracowac na nowej maszynie jak w topicu
i od ok. tygodnia dostaje bolu glowy (cos jak migrena) czego nigdy
wczesniej nie mialem - myslalem ze to z powodu jesiennej aury, ale
po stosunkowej poprawie przez weekend, dzisiaj od rana, kiedy
usiadlem znowu przy komputerze glowa znowu zaczyna mnie bolec
- zauwazylem jednak ze ten desktop generuje jednostajny cichy
pisk, cos na granicy ultradzwiekow ktore ledwo slysze, ale zauwazalnie
mnie to meczy - co moze byc tego zrodlem komputerze? - mialem kiedys
dysk ktory piszczal podobnie wiec ustawilem opcje wylaczania dysku
po 3 minutach bezczynnosci (teraz potrzebuje sie poobijac 3 minuty
i sprawdze) ale chyba bardziej stawial bym na zasilacz - jako ze dzwiek
jest przenikliwy i ciezki do zlokalizowania wole miec jakies podejrzenia
zanim zaczne domagac sie zmiany komputera (firmowy w pracy)

Zz