Re: komputer wiesza się, ale mysz, grafika i reset działa

Autor: plusz <pluszpicassa_at_googlemail.com>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 21:49:05 MET

On 20 Paź, 19:01, Chichotek <z...@erpuarg.jnj.cy> wrote:

> Jak dla mnie tak działa VPU Recover jesli masz grafike ATi/AMD, czyli w
> momencie restartowania sterownika grafiki, bez resetu kompa, tak czasem komp
> wyglada.

włączyłem monitorowanie everestem
wygląda na to, że karta się bardzo nagrzewa, i być może rzeczywiście
reset grafiki próbuje się wykonać
na razie wyłączyłem automatyczne resetowanie - zobaczymy
dodatkowo zainwestuję w jeszcze jeden wiatrak wiejący bezpośrednio na
kartę - ale jeśli nadal będzie taki piecyk to po zacznę pisać
reklamacje

karta w spoczynku ma 80 stopni (pamięci GPU 88)
w stresie, np. COD4, przed zwisem rejestruje 88 i 98
czyli pewnie po minięciu 100 coś się wiesza
co ciekawe 96-98 pojawia się też wcześniej w wynikach i taki stan się
utrzymuje co najmniej godzinę wcześniej i nic się nie dzieje

obudowa jest dobrze wentylowana
dwa duże wiatraki wydmuchujące, do tego zasilacz też wyciąga powietrze
z przodu dwa nawiewające

zamontuję jeszcze jeden z boku wiejący prosto na kartę - zobaczymy

--
plusz