Re: Asus EAH4850 - wyposazenie

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sat 01 Nov 2008 - 07:42:45 MET

Picia <picia@op.pl> wrote:

> Mialem Asusa 4850 ale wersje referencyjna teraz mam 4870 tez
> referencje. W obdwoch kartach byl i mostek do CF i zolta tulejka z
> przejsciem na komponent.

            Dzieki - tez mi sie wydawalo ze przejsciowka na chinch i crossfire
powinny byc w zestawie, zwlaszcza jesli jest rzadziej spotykana w zestawach
przejsciowka DVI-HDMI.

A tak BTW:
Czy tych ludzi w Asusie pogielo w niereferencyjnyhc R4850 by oszczedzac na
braku radiatora na sekcji zasilania. Dali na kazda faze zasilania GPU
zestaw 3 mikroskopijnych, golych mosfetow i na domiar zlego odgrodzili je
nawet od przewiewana powietrzem z glaciatora szczelna palisada
kondensatorow sold state ustawionych jeden obok drugiego midzy GPU a sekcja
zasilania. Az sie przestraszylem jak zobaczylem taki niedorzeczny projekt
PCB. No co - nie mam zamiaru bawic sie w modyfikacje by nie stracic
gwarancji - skoro Asus daje na te karty 3 lata gwarancji i postanowil
oszczedzic pare centow na radiatorze przy karcie za ~200USD to chyba
teoretycznie wie co robi. W najgorszym razie od tego jest gwarancja.
Co ciekawe w fabrycznie podkreconym modelu TOP z Glacitorem tez zostawili
gola sekcja zasilania. WTF?

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938