Re: HDMI z laptopa na LCD

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 31 Oct 2008 - 16:03:59 MET

Luiza <luizka@gmail.com> wrote:

> Aha, czyli zostało mi chyba tylko podłączenie kablem D-SUB D-SUB.

            A co z tym HDMI? Az sam jestem ciekaw czy zadziala z HDMi (komputer)
na DVI TV. AFAIK kompunkacja jest dwukierunkowa wiec dlaczego nie?
Pozycz/kup z wymowieniem kabel HDMi + przejsciowke HDMI-DVI i zobacz czy
zadziala, bo przeciez w druga strone dziala OK. Pochwal sie tu wynikami.

> Ale to będzie pewnie gorsza jakość niż jakby do TV LCD wchodziło HDMI,
> no trudno, moja wina że kupiłam lenovo bez wyjścia DVI.

            Gorzej - jak to laptop "Vistowy" to przez brak DVI z HDCP albo HDMI
ma sie z glowy ogladanie BlueDiscow na TV w wysokiej rozdzielczosci (inna
sprawa ze jesli TV nie ma HDMI to pewnie nie wspiera tez HDCP). Takie
niestety sa skutki presji holywood na przemysl elektroniczny i manii
szyfrowania/DRM itp. pomyslow.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938