Asus EAH4850 - wyposazenie

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 31 Oct 2008 - 15:56:13 MET

Witam serdecznie,

            Szybkie pytanie do posiadaczy/majacych stycznosc z ta karta Asusa
- EAH4850 wersja z Glaciatorem, ale nie TOP tylko standardowa 625/2000.

Jakie powinno byc wyposzenie kabelkologiczne? W szczegonosci czy pownna byc
przejsciowka svideo-chinch - typowa zolta tuleja lub krotki kabelek +
gniazda? Bo z tego co widze opisy i zdjecia w sklepach, faktyczne karty
drugie. Jak zamawialem na zdjeciu sama karta mial plan zasilania 4+1 i
sporo elektrolitow (wiecej niz referent), przyszla 3+1 za to na plus same
kondensatory solid state (wersja z charakterystycznym pionowym rzedem
kondensatorow w miejscu gdzie na referencie jest plakie chlodzenien miedzy
sekcja zailania a GPU - nie przeszkadza mi, bo za podkrecanie, zwlaszcza
przy golej sekcji zasilana nie mam zamiaru sie brac.

Bardzej zdziwily mnie kabelki w tym wielkim pudle, po ktorym wiart hula ;)
Byla standardowo przejsciowka 2xmolex-PEG, svideo (wlasciwie wielopinowe)
-> HDTV component, DVI-DSUB, ba nawet DVI-HDMI bedaca tylko w lepiej
wyposazonych modelach, ale nie bylo standardowej przejsciowki svideo-cinch
i mostka crossfire. Po crossfire nie placze (i tak nie am plyty), ale
akurat zoltej tulejki na cinch bardzo mi brakuje, bo Radeona a nie GF
bralem glownie dla lepszej obslugi wideo, a stary TV (Sony zawsze mialo
manie ciecia zlacz) mam tylko z malych wejsc wideo zwykly component :(

Jak to wiec wyglada - przejsciowka svideo-cinch zwyykle jest w tych Asusah
EAH4850 czy nie?

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938