Re: UPS APC Smart 700

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne._at_.wp.pl>
Data: Thu 30 Oct 2008 - 21:47:18 MET

NoRek napisał(a):
> http://rapidshare.com/files/158756142/apc_powerchute.zip.html
> przed chwila zgrane z plyty bez hasla na zip i wirusow:) jak wersja nie
> pamietam

Dzięki ogromiaste. Zainstalowałem, uruchomiłem test i od razu wywaliło:
wymień baterie. Co polecacie najlepiej z Allegro, i co mogło być przyczyną
tak nagłego spadku ich pojemności? Z tego co wiem ups co 2 tyg wykonuje
autotest i w ciągu 2 tyg. baterie ze stanu: Bardzo dobry zrobiły się: do
wymiany?

Pozdrawiam

--
Zbychu