Re: awaria PC

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Thu 30 Oct 2008 - 21:37:10 MET

Użytkownik "Waldemar Brzozowski" <benelux@op.pl> napisał w wiadomości
news:5a45.00000257.490a0ffa@newsgate.onet.pl...
> Mam problem.Po wciśnięciu przycisku start,słychać iż zaczeły pracować
> wentylatory.Przycisk reset nie reauje tak samo start,na monitorze nic się
> nie
> dzieje tzn stan tak jakby komp był wyłaczony.Aby wyłaczyć kompa muszę
> wyciągnąć
> wtyczkę z gniazdka.Po ostatniej pracy normalnie się wyłaczył.Z góry dzięki
> za
> info.
>
> Co mogło sie stać?

Wyciagnij wtyczke zasilajaca z kompa przed kazdym grzebaniem przy plycie
glownej !

START -> Jezeli w krotyms z punktow nie wiesz o czym pisze to patrz od razu
punkt 6.

1. Odepnij wszystko co masz podpiete do kompa (z zewnatrz), zostaw tylko
klawiature, zasilanie i monitor.

sprawdz...

2. Zrob Reset Cmos lub wyciagnij baterie z plyty glownej na minimum 30 minut
(dla pewnosci)

sprawdz...

3. Docisnij wszystkie karty + pamieci ram i wtyczki zasilajace do mobo.

sprawdz...

4. Wyjmij wszystkie karty (oprocz grafiki), odepnij napedy dvd etc, hdd i
inne (wlacznie z ich zasilaniem)

sprawdz...

4a. Wyjmij pamieci Ram zostawiajac tylko jeden dimm w pierwszym slocie,
jezeli nie zadziala to sprawdz w ostatnim slocie... jezeli nie zadziala to
wyjmij go i sprawdz na drugim dimmie (o ile posiadasz wiecej niz jeden ;) )

sprawdz...

5. Sprawdz inny zasilacz

6. Oddaj do serwisu...

--