Re: Laickie pytanie o RAM

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Thu 30 Oct 2008 - 18:02:35 MET

Szymon von Ulezalka pisze:

> hm...
> takie podnoszenie napiecie jest bezpieczne? tj. nie grozi zniszczeniem
> plyty?

Ja nie słyszałem o zniszczeniu płyty z tego powodu.

> btw, jak rozumiem- wgranie najnowszego dostepnego biosa zwieksza
> szanse na (udana) auto-konfiguracje pamieci z plytka :?

Niekoniecznie. Niektóre płyty mają problem z niektórymi pamięciami. Mam
najnowszy BIOS i u mnie nic nie zmienia - wszystkie dane dotyczące
pamięci trzeba ustawiać ręcznie.

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Dziewczynki powstają z uszkodzonego nasienia lub też w następstwie