Re: Ile godzin Backlight Hours w waszych HP 2207h ?

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Thu 30 Oct 2008 - 17:48:27 MET

Dnia Thu, 30 Oct 2008 16:23:56 +0000 (UTC), Marcin Kalicki napisał(a):

> liczbę pracy w nowym monitorze. Sklep nie dał gwarancji, nie dał rachunku w
> pudełku, na pudełku. Miałem tylko, jak się zorientowałem potem, liczbę godzin
> eksploatacji 2 908.

Co za sklep? Bo tez na monitor HP jeden ze sklepow nie dal mi gwarancji,
potem przez ponad miesiac zasypywalem ich mailami, na ktore otrzymywalem
stale odpowiedz typu "Nie doszla?? To zaraz wysylamy duplikat".
W koncu, gdy zaczalem uzywac epitetow dostalem gwarancje, teraz zastanawiam
sie jak im obrobic dupsko, zeby nikt tam juz nic nie kupil.

--
pozdrawiam
Norbert