Re: Ile godzin Backlight Hours w waszych HP 2207h ?

Autor: Marcin Kalicki <marcinklc_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 30 Oct 2008 - 17:23:56 MET

Z nim się "już coś stało" Odbieram od kuriera, przynoszę, rozpakowuje,
podłączam, i co po prawej stronie przez cały pion 1,5 cm czarny pas, kilka
centymetrów od brzegu. W saporcie HP serwisant wyraził zwątpienie w taką dużą
liczbę pracy w nowym monitorze. Sklep nie dał gwarancji, nie dał rachunku w
pudełku, na pudełku. Miałem tylko, jak się zorientowałem potem, liczbę godzin
eksploatacji 2 908.

Dla wykluczenia, myślę sobie może to powiązane z tym pionowym czarnym pasem.
Zrobiłem rozeznanie w sklepie, i co, możesz dostać monitor, który stoi na
wystawie, ma kilka tysięcy godzin pracy. Nie wiem czym to jest spowodowane, są
błędy fabryczne, są ekspozycje w sklepie, są testowania w domu przez
pracowników i są regeneracje monitorów. Nieważne co. W każdym razie nowy
kupiony monitor HP, a jest coś z nim dużo nie w porządku.