Re: IDE->CF problem

Autor: Yyy <yts_at_meansoxygen.o2.pl>
Data: Wed 29 Oct 2008 - 22:43:14 MET

> ale w Firefox 3 jest jeszcze na dysku potezna (plik SQL o poj. >60MB) baza
> danych poprawnosci url ktora jest czesto w tle uaktualniana -- co sie da z
> tym zrobic?

coz, trzeba wylaczyc opcje aprawdzania "fishing" i skasowac plik:
%USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\
Mozilla\Firefox\Profiles\****.default\urlclassifier3.sqlite

> no i nadal nie wiem jak ustawic cache Opery w innym miejscu...

tez juz wiem, trzeba wpisac w adresie:
  opera:config#UserPrefs
i ustawic klucze:
'Cache Directory4' i 'Operator Cache Directory4'

dzieki za pomoc ;P

w polaczeniu z modyfikacja zmiennych srodowiskowych dla windy
oraz ustawien dla IE
wiec widac, ze mozna tymczasowe pliki przerzucic na RAMdisk limitujac
zapisywanie na 'dysku' zrobionego z CF

--
Y?