Re: MONITOR - JAKI WYBRAC ROZMIAR i MODEL

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 29 Oct 2008 - 22:19:51 MET

ToMasz pisze:
> bo za _cały_ ekran zapłaciłem. Wniosek taki ze jak ktos w wiekszości
> czyta z www, to lepiej panoramy nie brac...

Resztę ekranu wykorzystujesz w inny sposób, jeśli nie chcesz mieć
pustego obszaru po bokach. Przypominam, że mówimy tu o dodatkowym
obszarze w przypadku monitora panoramicznego, bo w pionie omawiane
ekrany (19 i 22") są niemal identyczne.

Dobrze by było najpierw popracować na takim monitorze, żeby się później
wypowiadać na temat wygody pracy na jednym i drugim, a odnoszę dziwne
wrażenie, że Ty z panoramicznymi nie miałeś zbyt wiele wspólnego do tej
pory...

--
_PSYLO_       |  http://www.cafepc.pl
Gad: 5563748  |