Re: czy sa dyski twarde odporne na mroz?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Wed 29 Oct 2008 - 17:16:01 MET

Dnia 2008-10-29 14:27, Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> Tworzył -- Windows 1.1 na przykład; mogę Ci podesłać,gdybyś
> chciał. Nie wiem, jak wygląda sprawa licencji... ;)

Windows 1.1 to oprogramowanie a nie sprzęt. :-)

> Jest też twórcą IBM PC. :)

To Bill ma IBM na drugie imię ? no popatrz dopiero teraz się
dowiedziałem. :-)
To że pisał dla nich oprogramowanie nie znaczy że był twórcą
ich komputera.

> Pewnie i tym, że jest odporniejszy na skoki temperatur.

A ktoś (poza księgowym) broni ci przylutować elementy odporne
na skoki temperatury ? To tylko sprawa ekonomiczna a nie techniczna.

Pozdrawiam