Podłączanie karty 7.1 do głośników kina domowego 5.1

Autor: <maczka.michal_at_gmail.com>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 12:09:50 MET

Witam

Posiadam głośniki 5.1 które mają 3 kabelki do karty miniJack. Na
jednym kanał przedni, na drugim tylni na trzecim SUB + centralny.
Standard.
Chce teraz kupić kartę dźwiękową 7.1, myślę dokładnie o X-Fi mX Xtreme
Audio (dokładnie np taką:

http://www.allegro.pl/item460213293_sb_x_fi_mx_xtreme_audio_hit_nowa_krakow.html

).

Czy po podłączaniu mojego 5.1 do tej karty wszystko będzie grać w
porządku? Z tego co widzę to ona ma 3 wyjścia, w tym kanał przedni tak
samo jak u mnie ale dwa pozostałe mają po jednym głośniku więcej. Co
się stanie gdy włożę w te gniazda zwykłe miniJacki?

Pozdrawiam