Re: Ram

Autor: sion <fdsfds_at_fsfdsfs.pl>
Data: Mon 27 Oct 2008 - 09:07:23 MET

Michal Lukasik napisał:

> Na stronie ASUSa znalazłem tylko z G33. [???]

W polskiej wersji witryny Asusa faktycznie nie ma ale w angielskiej
(global) jest.

> Dlaczego nie GigaByte albo MSI?

Zapewne są dobre w droższych modelach ale o tych najtańszych czytałem
niezbyt dobre opinie. Chociaż sie jeszcze nie zdecydowałem, masz coś do
polecenia z tych płyt w cenie do 250 zł?

> Tu masz podstawowe informacje na temat tego chipsetu.
> http://www.intel.com/products/desktop/chipsets/g31/g31-overview.htm
>
> "Intel® Flex Memory Technology - Facilitates easier upgrades by
> allowing different memory sizes to be populated and remain in
> dual-channel mode."
>
> Według nich nie będzie problemów z uzyskaniem DC we FlexMode z
> pamięciami, które wymieniłeś wcześniej, ale AFAIR mogą pojawić się w
> 3D gdy uĹĽywa siÄ™ FlexMode i zintegrowanej grafiki GMA3100 pod
> VistÄ….

No to bardzo dobra informacja dzięki za nią :) Oczywiście nie będe
korzystał ze zintegrowanej grafiki :)

pozdrawiam
sion