Re: Ram

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 26 Oct 2008 - 22:02:40 MET

Dnia 26.10.2008, sion napisał(a):

> Interesuje sie Asusami z chipsetem G31

Na stronie ASUSa znalazłem tylko z G33. [???]
Dlaczego nie GigaByte albo MSI?

Tu masz podstawowe informacje na temat tego chipsetu.
http://www.intel.com/products/desktop/chipsets/g31/g31-overview.htm

"Intel® Flex Memory Technology - Facilitates easier upgrades by allowing
different memory sizes to be populated and remain in dual-channel mode."

Według nich nie będzie problemów z uzyskaniem DC we FlexMode z pamięciami,
które wymieniłeś wcześniej, ale AFAIR mogą pojawić się w 3D gdy używa się
FlexMode i zintegrowanej grafiki GMA3100 pod VistÄ…. Nie mam czasu teraz
tego szukać w dokumentacji, ale pamiętam, że natknąłem się kiedyś na taką
uwagę - Intel nie miał na to rozwiązania.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/