Płyta i proc... pomocy! ;)

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 26 Oct 2008 - 11:59:48 MET

No już mnie się nie chce szukać, tysiąc testów, co jeden to inny :]

Założenia są następujące:
- maszynę najmocniej obciążać będą gry
- celuję w intela (chyba, mnie kto odwiedzie?)
- budżet max. 1000 zł
- grafikę planuję od atiego 4850 - zapewne to istotny punkt, bo ponoć trza
odpowiedni procesor żeby karta się nie dławiła?..
- nie jestem maniakiem, ale lubię trochę pokręcić, tak zdroworozskądkowo ;)

Celowałem w procesory z serii e8xxx, i płytę od asusa z serii p5q.
Co mnie zdziwiło, że chyba przez recesję wszystko ostatnio podrożało? Do
tego te płyty z serii p5q ponoć jakieś problemy mają z kręceniem (pisali,
że bios i że oczekują poprawy, ale dalszych newsów nie znalazłem).

Podrzućcie jakieś propozycje :) nie obrażę się też jak ktoś zaproponuje
wentylator, bo do boxów mam jakąś awersję :]

--
Kapsel
  http://kapselek.net