Re: nagrywarka dvd

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Sat 25 Oct 2008 - 08:20:58 MET DST

Użytkownik "Fonon" <fonon@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gduc7j$t63$1@achot.icm.edu.pl...
> Zależy do czego ci nagrywarka potrzebna - na jakich płytach chcesz
> nagrywać, jakie chcesz czytać itp. Wbrew pozorom to nie jest trywialne
> pytanie. Polecam cdfreaks.com i jego forum. Tam znajdziesz konkrety, m.in.
> wyniki testów zapisu na rożnych nośnikach. Rekomendacje w stylu polecam to
> lub tamto bez uzasadnienia możesz sobie darować.
> Dla mnie np. liczy się jakość zapisu i możliwość testowania nagranych
> płyt, a nagrywam tylko na wybranych nośnikach. Do CD mam osobną
> nagrywarkę. Ktoś inny może chcieć sprzęt, który nagrywa na nośnikach
> [...]

LiteOn DH20A4H... ostatnio dlugo szukalem i analizowalem burnery, wybor padl
na LiteOn'a

Funkcje o ktorych sie nie pisze:

HyperTuning
OnlineHyperTuning
EnhacedOnlineHyperTuning
FastBurn
OverSpeed
EnhacedOverSpeed

... i inne :)

wypalilem do testow na niej ok 50 sztuk roznych DVD-R, DVD+R, DVD+R DL i
DVD-R DL, po wykaniu pozniejszych testow Kprobe lub DiscSpeed jestem pod
wrazniem firmwaru, szczegolnie tego od codeguys
bardzo ladnie pali kazdej marki plyty nawet tanie marketowki, generalnie
DVD-R Sony (x16) po tuningu wypala x18 w czasie 5:20 przy PIE = 1,60 i
PIF=0,01.

Jak dla mnie bomba... mial byc pionek ale w ostatniej chwili (jakies 6
godzin czytania ;)) poprzegladalem fora codeguys i cdfreaks ;)

--
doom3