Re: nagrywarka dvd

Autor: Fonon <fonon_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 25 Oct 2008 - 07:52:56 MET DST

Kerry napisał(a):
> Muszę kupić nagrywarkę DVD (do komputera), bo padła, ale widzę że tego
> jest sto-tysięcy.
Zależy do czego ci nagrywarka potrzebna - na jakich płytach chcesz
nagrywać, jakie chcesz czytać itp. Wbrew pozorom to nie jest trywialne
pytanie. Polecam cdfreaks.com i jego forum. Tam znajdziesz konkrety,
m.in. wyniki testów zapisu na rożnych nośnikach. Rekomendacje w stylu
polecam to lub tamto bez uzasadnienia możesz sobie darować.
Dla mnie np. liczy się jakość zapisu i możliwość testowania nagranych
płyt, a nagrywam tylko na wybranych nośnikach. Do CD mam osobną
nagrywarkę. Ktoś inny może chcieć sprzęt, który nagrywa na nośnikach
noname z supermarketu, albo liczy na niezawodność. Jedne nagrywarki mają
dobrą korekcje odczytu, inne są ciche, niezawodne itd.
Ideału chyba nie ma.
F.